23 Mart 2008 Pazar

(k)uyu 05

nefret ediyorum alisveris merkezlerinden..
panora midir nedir..
gitmek gafletinde bulundum-goturduler-
bir kez daha kendimi bagdat caddesinde gibi hissettim
ne yazik ki benim tek mesgalem it gezdirip, bokunu posete koymak, "ne kdr da cevreciyiz canim"! demek degil..
tuzu kuru bir kuzu toplulugu
"tum insanlar esittir ama bazi insanlar daha da esittir"
ne kdr da ironik benim memleketim
mescit degil "dua odasi/praying room" yaziyorlar
"cok sukur amerikali olduk"
isil isil piril piril mermerler
tuvaletlerinde ekran ve ayna olan-sicarken de amerikali olalim..
musluklarindan suyun bosa akitildigi..
israfin en buyuk erdem sayildigi..
marks&spencer gencligi.
starbucks ta "bir kitap parasi"na icilen bir bardak ortaboy "gunun kahvesi",
gazete okumayan insanlar
tek dertleri "acaba cizmemi pantolunun ustune mi giysem" olan kadinlar
eslerinin ellerini birakmayan, riyakar, post-romantik, kaslari ve sinirleri alinmis adamlar..

ben mi huzursuzum?
sinmiyor icime 30 milyona bir t-shirt almak
sokakta kici acikta uyuyan birileri varken sukretmemek falan..
sifonu isedikten sonra cekmek
bunca ac varken bu sehirde-globallesip dunyadaki acliktan gem vurmanin luzumu yok- kilolu olmak
cok stresliyim bu aralar diyip homini-girtlak yemek
gulumsemek falan
"herseye ragmen yasamak guzel" demek
yapamiyorum
gulumserken birilerinin agladigini bilmek dokunuyor
bir cocugun irzina geciyor bir subyanci bir yerlerde
ve ben..
hic bir sey gelmiyor elimden
-benim de o cocuktan bir farkim yok pratikte-
birileri gulup egleniyor
o birilerinin gulup eglenmesi icin birilerinin aglamasi gerekiyor
icim sikiliyor be gunluk

Hiç yorum yok: