14 Mart 2008 Cuma

hemcins-karsicins

hemcinslerimden nefret ediyorum sanirim
-boyle guclu duygular barindirabiliyorum evet-
tanidigim erkeklerin yuzde doksani dusuncesiz yaratiklar
yalniz bu, onlarin yaratilisinda var. pek cogunda beyin yok
suclayamam onlari
ama kadinlar..
hem "dusunceliyiz biz hassasiz biz akilliyiz" diye gecinirler
hem de-kusra bakmayin- aptallar nufusunun yuzde 70ini olustururlar

mesela bir kadin oglunu yere goge sigdiramaz
uzerine titrer
ve akli cikar bir gun "gelin" denen pacoz gelip oglunu parmaginda oynatacak diye
bu yuzden oglunun ayakkabisini falan baglar
okula giderken cantasini tasir servise bindirir servisten indirir vs.
oglu kizlarla gonul eglendirsin ister
hatta bu gonul eglencelerini de "ovunerek" anlatabilir
lakin tum bunlarin yaninda
ogluna bu kdr iltimas gecen anne
kizinin oglanlarla "fingirdesmesini" kaldiramaz mesela..
zaten birisinin ogluna goz dikmis tum kizlar orospudur
ve kadin kendi kizinin birisi tarafindan orospu gibi algilanmasini istemez gayet tabi..

yurttan ornekler verelim biraz da
mesela bizim titiz universite ogrencisi kizlarimiz..
-eminim yanlarinda hem kuru hem de islak mendil tasiyor hepsi-
niyeyse tuvalete her giriste(cikista degil) sifonu cekme geregi duyuyorlar..
anlayamiyorum..
yurtta kaliyorlar diye bu ulkenin tum imkanlarini savurma hakki mi goruyorlar kendilerinde
ya da evet evet- ben pisim ya anlamam boyle seylerden
fakat sifon ceken bu kizlar niyeyse sabun kullanmiyorlar
ellerini yikamiyorlar...
sadece saclarinin temiz/guzel gorunmesini umursayip kisisel temizlik anlayislarini yorumlayamadigim insnalar da mevcut..
1 hafta boyu yikanmiyorlar ama
her sabah 5te kalkip saclarina fon cekebiliyorlar mesela
ben bunu da anlayamiyorum..
saci bakimli olunca insan kokmuyor demek..

su namus meselesinden devam edelim
mesela kizlarin bir bolumu erkek arkadaslarinin evlerinde kalan hemcinslerini cok agir bir dille tenkit ederler
yine ayni kizlarin soz konusu kendi sevgilileri olunca gozleri hicbir seyi gormez.
dedikleri onca lafi yutup neler neler yaparlar "ask icin"..
"o ayri sey bu ayri sey"

mesela unlu bir feminist-adini hatirlayamiyorum suan-nafaka ile ilgili bir yasa cikacagi zmn bir tv-programina cikmisti..
kadin esitlik esitlik diyordu
ama sonra calismayan erkege kadinin nafaka vermesini uygun goren yasayi nedense sacmalik olarak yorumladi..
nasil esitlik bu ben kavrayamadim dogrusu..
ve sinirlendim de
bi kadin calismiyorsa falan ne bileyim siginma evlerine gidebilir
hem bir byan akrabaya genelde yer olur evlerde
ama koca adam ne yapsin is bulamadiysa..
tamam hayat cok zor yalniz bir kadinsaniz..ben de biliyorum-heyhat ben de bir bayanim
erkekler icin de kolay sayilmaz bu hayat biraz objektif olalim
tamam sokakta yururken kimse kacirmaz taciz etmez ama..
onun da nafaka gibi bir hakki olmali bence..

benzer tutarsizliklar erkeklerimizde de var
soyle ki..
sahsen sokakta yalniz yururken ister istemez, zmn zmn igrenc bakislara, sozlu tacizlere maruz kaliyorum
misal bu bickin delikanlilar..
onlar bana laf atmaktan haz aliyorlar
niyeyse bu durum onlarin gelismemis egosunu tatmine yetiyor
ama kendi kiz kardeslerine biri yan baksin..
o zmn mesele namus cinayetine kdr gidebilir emin olun

cogaltilabilir elbet..gozlemlerim devam ediyor
bolumde yeterince malzeme cikiyor bana dogrusu=)

karsicinse de pek bi sempatim yok yani
ama tabi
kadinlara besledigim dusmanligin yaninda onlari seviyor gibi durabilirm
nasilsa erkek bu, ne bekliyorum degil mi?
ama kadinlardan beklentilerim vardi benim
ne yazik ki hayal kirikligina ugratiyor beni hemcinslerim..
8 martta sokakta yurumekle de kadin olunmuyor ne yazik ki
erkeklerin bu konumda olmasinda kadinlarin(annelerin yani) rolu cok buyuk..-kimse inkar edemez.
o yuzden yurumesinler 8 martta samimi bulmuyorm ben..

kadin dusmani miyim?
evet kadin dusmaniyim
murathan mungan a da ayri bir hayranlik beslerim.
cok sukur kafam calisiyor
ve evet iltimas gecemem hemcinsim diye
o kdr da gelismis adalet duygum kusra bakmayin
gozlemliyorum sadece..
kadinlarin tutarsizliklarina da deli oluyorm
dedigim gibi bir erkegin yapmasi cok koymaz bana..
her neyse
sanirim cok dolmusum hemcinslerime
niye erkek gunu yok ki?
erkeklerin hakkini niye savunmuyor kimse?

Hiç yorum yok: