24 Eylül 2007 Pazartesi

bosluk

bir can sıkıntısı..
bir bosluk var icimde.
tuba bunun derslerin baslamasina bagladi.
hakli belki de.......
yorgunum ya bu okul beni erken yordu.
"yok ettim salindigin billur aynalari
simdi uzun uykularin tam zamanidir"
uyumuyorum da duzgun..
12-7 yapmaliyim bir an once ama..
sadece 1 gun 8:40 olunca programda boyle oluyor demek...
insanda bi tembellik.
ya biri motive etse.
birileri bana gaz verse..
buna cok ihtiyacim var.
dugmeye bastigimda biri gelse terimi silip geri yollasa ringe.

aslinda icimdeki sikintinin sebebi sudur ki:
yeni birseyler basliyor ayni anda hayatimda.
yeni seyler tedirgin ediyor beni bir boga olarak
yeni dersler yeni hocalar
buna ek olarak daha baska yenilikler-bunlarda bahsedip de kendimi onlarin gercekten kapida olduguna inandirmak istemiyorum, bu yuzden bahsetmeyecegim.
stabil hayat yasamali benim gibi insanlar
sarkac gibi gidip gelirse okuldan kendine kendinden okula..
sorun cikmaz
esas mesela araya baska degiskenlerin girmesi
hep ayni hayati yasasam bunalirim biliyorum
ama tehlikesiz olur en azindan
simdi ne olacak derdine dusmem ki belli ne olacagi..
bana hep olan olacak
abuk-sabuk saplantilarima yeni bir isim eklensn istemem
isim diyorum...
ama hissediyorum
ne yazikki kendimi yine fazla kaptiracagim sanki.
Allah bana akil fikir versin
bir de irade tabi
irade cok sey demek
cok sey...

"bir yorgan misali ortundum yalnizligi
bu yil da ask buraya hic ugramadi"

Hiç yorum yok: